غرش شیر خفته لرزه به اندام لیگ برتریها انداخت!

ابومسلم استقلال مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عصر امروز با انجام یک دیدار پیگیری شد و طی آن ابومسلم با پیروزی 2-1 مقابل صبای قم به جمع 8 تیم برتر رسید. به گزارش سایت گل در این بازی که در حضور 10 هزار تماشاگر استادیوم ثامن مشهد و به قضاوت احمد صالحی برگزار شد، دو تیم در 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در وقت اضافه تماشاگران شاهد رویش 3 گل بودند. فرزاد حمیدی در دقیقه 101 ابومسلم را پیش انداخت اما مسعود حق جو در دقیقه 113 گل تساوی را برای صبا زد که این گل دوام زیادی نداشت و صبایی ها دو دقیقه بعد با گل به خودی دیوید ویکیروم نتیجه را 2-1 واگذار کرده و از جام حذفی بیرون رفتند. مجید حیدری مدافع صبا در دقیقه 119 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

ابومسلم که در مرحله قبلی نیز تیم لیگ برتری پیکان را حذف کرده بود، با صعود به مرحله یک چهارم نهایی حریف برنده بازی گهر- استقلال شد. اگر استقلال بازی فردای خود مقابل گهر را پیروز شود، در مرحله یک چهارم نهایی میزبان ابومسلم مشهد خواهد بود. 
ابومسلم و صبا در فینال جام حذفی 83-84 باهم روبرو شده بودند که هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی انجامید و صبا در مشهد با ضربات پنالتی ابومسلم را شکست داد و قهرمان شد. سیاه جامگان مشهدی امروز پس از 7 سال انتقام آن شکست را از صبا گرفتند! 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 دی 1391 ا 16:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.